سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش راهنمای عمل و عمل ظرف فهم است . [امام سجّاد علیه السلام]
 
دوشنبه 95 شهریور 1 , ساعت 12:18 عصر

عنوان: طراحی دکوراسیون با ایده هایی خاص و فوق العاده

 حتی با استفاده از طراحی دکوراسیون منزل هم میتوان در مصرف بی رویه انرژی صرفه جویی کرد و دکوراسیون منحصربفرد و صرفه جویی در مصرف انرژی با هم رابطه مستقیم دارند. شاید متوجه شده اید که که آپارتمان شما از لحاظ تقسیم انرژی با تصاویر ایده آل فنگ شویی همخوانی ندارد. امروز در این مطلب می خواهیم چند ابزار کمکی ساده را به شما معرفی کنیم تا بتوانید به راحتی و بدون صرف مخارج زیادی مصرف بی رویه انرژی را کاهش دهید یا در صورت لزوم بر آن بافزایید، پس با ما همراه باشید تا این راه کارها را با هم مرور کنیم.
اولین قانون نظم و پاکیزگی است! هرفرد دیدگاه خاصی در رابطه با زیبایی دارد. بنابراین به احساس درونی خود اعتماد کنید، و طرحی را که خود می پسندین به عنوان تابلوهای خود انتخاب کنید، اما به چند نکته در خرید تابلوها دقت کنید، از قاب های شیشه ای اجتناب کنید و به جای آن ها قاب هایی از جنس چوب یا فلز تهیه کنید.

تابلوهایی با موضوع مثبت انتخاب کنید، تابلوهای با رنگ های تیره کسل کننده اند پس برای اتاق خواب ها مناسب نمی باشند.

براساس قواعد فنگ شویی قرار گرفتن اجسام نوک تیز در خانه می تواند موجب از بین رفتن کانون انرژی های مثبت در خانه شود.

به این ترتیب کارشناسان همواره به مردم توصیه می کنند هنگام خرید مبلمان، میز و هر وسیله دیگری برای خانه سراغ مبلمان یا وسایلی بروند که گوشه ها و زاویه های تیز نداشته باشند. این گروه حتی بر این باورند که برای انتخاب گلدان آپارتمانی گیاهانی که برگ های آنها بدون زاویه، گرد و منحنی هستند در مقایسه با گیاهانی که برگ های زاویه دار و تیز دارند، ارجحیت دارند.

آینه ها یکی از مهمترین عناصر موجود در فضای داخلی می باشند که انرژی های مثبت را در فضا منعکس می کنند . شکل آینه ها در فضا بسیار مهم است در فنگ شویی آینه های مسطح و محدب بسیار مورد استفاده است ، آینه های محدب انرژی های منفی و مخرب را از بین می برد و از طرفی انرژی های مثبت را به سمت گوشه ها و زوایایی که انرژی نمی گیرند سوق می دهند. در فنگ شویی آینه های هشت ضلعی جایگاه ویژه ای دارد، قاب های هشت وجهی انرژی مثبت را تقویت می کنند و قاب های گرد به حفظ انرژی مثبت در فضا بیشتر کمک می کنند. حضور آینه ها را در فضاهای کوچک نیز بیشتر جدی بگیرید چرا که آینه های مسطح این فضاها را بزرگ تر جلوه می دهد.

یکی دیگر از مهم ترین قواعد فنگ شویی حفظ سرمایه و پس انداز خانواده به عنوان پشتوانه مالی اهالی منزل است که مهم ترین اصل برای رسیدن به آن پیشگیری از هدر رفتن آب در خانه محسوب می شود. چینی ها بر این باورند که چکه کردن شیرهای خانه به معنای هدر رفتن ثروت و پس انداز خانه محسوب می شود، بنابراین هر ماه یک بار، لوله کشی شیرآلات خانه تان را بررسی کنید و مطمئن باشید که شیر آب آشپزخانه، دستشویی، حمام و شیر حیاط چکه نمی کند. با چکه کردن شیر آب، پس انداز شماست که صرف پرداخت قبض آب تان می شود.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ